Skogen

Har gått här hemma och dragit hela dagen fram till 16.00. Jag upplever att när jag är instängd inomhus så känner jag mig mer sjuk än vad jag egentligen är. Klockan strax innan Nova och pappan kom hem från dagis och jobbet ringde telefonen. Det var Louise som undrade om Nova ville följa med ut i skogen. Jag bestämde mig för att trotsa förkylningen och följde med jag med. Nova blev så klart överlycklig över att vi skulle åka och leka med Axia.
De hade fixat fika i form av pannkakor med sylt, mysigt och gott. Tjejerna plockade stenar, bär, pinnar, lekte kurragömma och busade. Vi vuxna hittade lite kantareller. 
Precis när vi kom innanför dörren väl hemma började det spöregna. Det var nog meningen att vi skulle vara i skogen en stund idag.
Tack Louise för att du tänkte på oss :)









En liten bild på Lillan i lekrummet också


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själva! Det måste vi göra om!!

2011-09-27 @ 13:32:23
URL: http://Husetvidskogensslut.blogspot.com
Postat av: Jess

Vilka fina tjejer! Allihop! :) Såg mysigt ut, älska skogen! Kram



ps. fin blogg du har :)

2011-09-27 @ 20:47:42
URL: http://feelingblanc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0