Sicker than ever?

Dryck är det enda alternativet just nu. Hannah hälle ut sin frukost Fruktsmoothie i soffan . När jag skulle ta sängkläderna till tvättstugan så välte jag ut hela min tekopp. SUCK! Har lagt handdukar över hela golvet som jag snart måste ta hand om.

Förkylningen min har liksom gått över i ett annat skede, känns det som. Det "lossnar" nu. Exakt hur jag menar med att allt "lossnar" behöver ingen närmare beskrivning, tro mig.

Hannah hade nästan 40 graders feber inatt. Jag förstår mig inte riktigt på hennes sjuka.

Längtar tills Mattias kommer hem från jobbet för helg så jag får lite avlastning. Kommer kännas skönt att kunna ta hand om mig själv, en dusch skulle inte sitta fel. Sen måste Älskling hjälpa mig med Ögondropparna på tjejerna, för det reder jag inte ut ensam.

Såg en vacker växt i trädgården så jag sprang ut med saxen och klippte mig en stjälk till köksbordet. Ibland behöver man det. Vad det är för växt har jag ingen aning om. Någon som vet? Motte?


Kommentarer
Postat av: Mottolotto

Men stackars er alla, tur att tias e frisk nu, tror att växten är en tistel, vacker men vass??? Krya på er kramar

2011-09-23 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0