REEENT!

Fatta vad rent det är hos oss! Herre min skapare vad jag har dammsugit denna helgen. Jag kommer ha Fett med träningsvärk i hela kroppen imorgon, speciellt med tanke på hur otränad jag har blivit på dessa nedrans sjukveckor. Gick ca 3 km med Lotus igår kväll. Har nog aldrig promenerat så långsamt.
När jag skulle klä Hannah på morgonen såg jag utslag på hela hennes kropp. Det betyder alltså att hon har varit riktigt förkylningssjuk som oss andra, fått tre kindtänder OCH "tredagars febern" på typ en och en halv vecka. Sick!  Det är jobbigt att se henne. Hon är inte sig själv. I vanliga fall är hon Superglad när hon är glad, Superarg när hon är arg och Superledsen när hon är ledsen osv. Hon är ju våran lilla dramaqueen. (Undrar vem hon har det ifrån?) I vanliga fall är hon även väldigt matglad, (undrar vem hon har fått det ifrån?)
Det är bara att inse att det inte blir något jobb för mig imorgon heller eller dagis för Hannah. Visst jag är fortfarande förkyld och har världens hosta och ont i halsen men jag hade kunnat jobba. Hannah dock, hon kan INTE gå till dagis.
Nu ska familjen mysa en stund i soffan. I den Superrena soffan. Rent är bra.


Kommentarer
Postat av: Mottolotto

Massa krya-på-er-kramar å speciellt till lilla sjuka Nanna som får lida igenom allt elände, liten å tapper som hon är!

2011-09-25 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0