Keepers

Här vid frukostbordet sitter Hannahn och mamman och pysslar. Jag fixar lite med räkningar och viktiga papper. Hannah ritar lite på sig själv, lite på stolen, lite på köksbordet, lite på tröjan, ja helt enkelt lite på allt hon kan komma åt.
    


Tänkte att som den produktjunkie som jag ju faktiskt är ska visa lite av mina Keepersprodukter.
De här ÄR verkligen underbara produkter

Schampo och Balsam från Biolage


Sheasmör från Bio Sculpture. Den fetaste produkten jag har hemma för kristorr hud. Som mina läppar just nu, dom knarkar Shea.


Remover till ögonen, cleanser, dagcreme och ögongel från Decléor. I Lööve

 
Min Foundation från Sensai Kanebo. Det här är den enda flytande foundation som jag använder. Annars föredrar jag mineralpuder från Bare Minerals eller Sheer cover.
Den här kommer jag nog aldrig byta ut, endast om de slutar tillverka den.


Den här har jag ju skrivit om innan. Och JA, den är grym. Ansiktet blir = babyface. Det är verkligen en mirakelprodukt.

Trots att det är fantastiska produkter kommer jag förmodligen byta ut dem och testa nya. Det är ju bara så förbannat kul.


Sist men inte minst tänkte jag visa den nya boken jag börjat läsa på:

Den verkar ha potential men jag har lite svårt att komma in i den.
Så lyxigt att jag har en svärmor som hela tiden förser mig med böcker som hon själv tycker är läsvärda. HURRA för det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0