Film

Alltså, den där ögonsalvan som jag och flickorna fick utskrivna av läkaren idag. Den är inte rolig. Svider som sjutton när man lägger i droppen i ögat + att det blir suddigt. Känns så jobbigt att med typ våld tvinga det i barnens ögon. Det är ju för deras bästa, det är så man får tänka.
Vi köpte ett paket med söta små glasspinnar, så de får något de tycker om när de har varit duktiga med salvan.
Hannah var feberhet nu när hon la sig. Ska det inte ta slut snart sjukan?

När båda barnen var nattade hade vi duktiga timmen och fixade med disk, tvätt och lite undanplockning. Sen tog jag en dusch och därefter mys framför tv:n med  massa ljus (älskar ljus). Tittar på en gullig film på 8:an. America´s Sweethearts. Inte Mattias typ av film dock. Han försvann till sängen med sin bok.

Kanske ska skriva att jag Försöker titta på den gulliga filmen på 8:an. Det är sjukt suddigt i mina ögon. Jobbigt!

Hoppas alla mina älsklingar mår bättre imorgon. Mamman älskar er så. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0