Fem i tolv

Min älskling tyckte att det var lite sent att be honom köpa med sig mat hem till mig och Hannah fem i tolv.
Typiskt mig! Ingen framförhållning här inte! Vet jag ens vad det är? Stavas det ens så?

Iaf eftersom jag är alldeles för sjuk, slö och lat för att laga någon som helst lunch så fick det bli... TADAAA:

Stekt hokifile med äggsås från igår

Potatisen räckte inte till Mamman så den fick lillan. (Orka koka till potatis liksom)
Lillan som för övrigt äntligen har somnat i Foffan jämte mig här.  
Så jag ska också passa på att sova lite med tanke på att jag var uppe och hade storbråk med våran dusch halva natten.

/Foffan = Protiwisarnas namn på Soffa/


Kommentarer
Postat av: Nicklas Kley

haha, sköna blogginlägg jue!

2011-09-20 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0