Slöar med 17 mysljus

Fick tänka om kände jag. Var det någon som tog reg numret på ångvälten som har mosat min skalle? Planen var att jag skulle styrketräna i en timme nu. Det går inte, jag är helt slut.

Har en olycklig amstaffvovve som ligger och gråter jämte mig. Han känner sig eländig efter veterinärbesöket idag, tror jag. Veterinären märkte snabbt att han har superont i ryggen. Det var därifrån hältan kom. Sen blev Lotus fett drogad och vi fick slita och dra i hela hans kropp för att få en bra röntgenbild. Han är jätteledsen nu. Mattes bejbi.


Var borta från jobbet i över 3,5 timmar,  så jag jobbade in det på eftermiddagen till 17.00. Har bara träffat mina flickor i 1,15 timmar idag. Konstigt.
Här kommer en bild från gårdagens promenad.


Går sådär för mig att komma upp på morgonen. Men idag förbättrade jag snoozningen  med ca 9 min.

Såhär ser det ut om Tricia är superhungrig men har snoozat för länge:

Macka och mjölk (i barnens mugg)  i bilen.




Kommentarer
Postat av: Sofia Edvardsson

2011-10-05 @ 11:55:00
Postat av: Sofia Edvardsson

Hej Tricia! Vilken kanonfin blogg du har! Jättekul att läsa och se bilderna du lägger upp. så kul och bra skrivet!! jag är grymt impad och sjukt sugen på att börja blogga lite själv :) hoppas otisen blir bättre snart. kramar från fia

2011-10-05 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0