Sämre än förväntat

Idag hade jag nog väntat mig att jag skulle må bättre än vad jag gör. Blir orolig och tror att det kommer tillbaka, att jag aldrig mer kommer bli riktigt frisk. Öronen är till och med värre än igår. Det kanske bara känns så för att det läker? Hoppas det.

Gick upp tidigt tillsammans med familjen idag. Det var mysigt. Vi busade och klädde på oss tillsammans. Så himla fin. Min Familj.
 
När de åkt till dagis och papputen till jobbet tittade jag igenom klädförrådet, för att se vilka set av alla vinterkläder jag skulle ta fram till flickorna. Hannah börjar med en svart termo-outfit och ett par rosa/svarta brallor att byta med. Från Kaxs så klart.
Novas nya vinteroutfit är lila och även den från Kaxs - off course. Har man en mamma som jobbar på Kappahl så har man. Jag vill köpa matchande mössor nu också.

Hittade en inte alltför rolig sak där nere i förrådet också. Ett par av mina gamla vinterskor hade tydligen förvandlats till ett spindelbo. Med massa små gulliga bebisspindlar på och i. De åkte snabbt ut, de var ändå så sjukt opraktiska. Långa långa mockasnören som man snörade ihop hela skon med. Jättesnyggt när de väl var på, men det tog skitlång tid att snöra varje gång. 
 
Nu är min mamma här. Hon dammsuger och jag sitter i soffan. Det låter ganska illa men jag tror hon tycker om att vara här och stöka lite. Jag orkar inte nu och det är riktigt sunkigt i gillestugan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0