sammanfattning sedan i torsdags

I torsdags hämtade jag tjejerna 23 minuter försent :(. Dagisfröken var minsann inte sen på att ge mig skuldkänslor över att Nova blir ledsen och frågar var jag är. Är det verkligen ok? Med tanke på hurdana skuldkänslor jag redan har över att jag inte räcker till. Det var inte första gången heller, som hon är lite väl kylig. Är inte så sugen på att chitchatta med henne framöver... men men, jag är ju lite känslig så det går väl över.

Lite bilder på oss i skogen efter dagis





Har nog tagit mig lite vatten över huvudet det senaste. Särskilt med tanke på att jag är lite lätt känslig för stress och har haft en förkylning i över sju veckor som inte vill ge vika.

På torsdagskvällen kom febern tillbaka igen, med råge. Har pendlat mellan 38,5 och 40 grader hela helgen sen dess. Nu äntligen feberfri. Men knappast pigg.
Lotus har varit en helt annan hund mot mig nu när jag varit sjuk. Antagligen har han känt hur försvagad jag varit och sett det som ett "jobb" att ta hand om matte. Ceasar Milan sa i programmet jag såg igår att hundar ständigt letar efter en uppgift.
Han har legat vid min sida eller på mig nästan hela helgen istället för på sin plats i soffan. Som en helt annan hund. Har varit en välkommen värmekälla de tillfällen febern stigit och jag hackat tänder. Mattes älskar dig vovve.

Det har varit otroligt frustrerande och hjärtskärande att inte orka med eller kunna krama mina änglar denna helg. Ni är det finaste som finns i hela världen. Mamma älskar såååå.
Tvivlar dock inte på att flickorna har haft en fantaskiskt rolig helg dock. Mattias tog dem med sig till farmor och farfar på lördagsmorgonen så jag skulle få ligga ensam och oja mig. Sedan lämnade han dem där över natten och kom hem på VAYF (Vård Av Ynklig Fru). Älskar min Tias. Jag vore ingenting utan dig.
Tack farmor och farfar. Tack också mamma för min "medicinpåse". Tack Motte Lotta för hjälp med barnen i eftermiddag. Tricia älskar er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0