Kuul

Vad roligt med nya Goa grannar. Jag, Nova och Hannah har varit inne hos Freja, Kasper och mamma Jossan en sväng på lek och fika och "stökat tillbaka" ;). Om man är hos varandra varannan gång och stökar behöver man inte ha dåligt samvete.. Haha

Jag sitter på motionscykeln... Ta det nu lugnt, jag tränar så långsamt så och nästan inget motstånd. Måste komma igång igen annars blir jag olycklig. Har en lååång väg tillbaka till milen jag sprang i somras.
Mattias och faster Martin är i Lockebo och kollar på hockey.

Nova fick sitta och gosa med mig en stund och kolla tecknat innan hon la sig. Egentligen inte bra, det har redan varit sena kvällar för henne den här veckan. Det är ju bara så fantastiskt mysigt när hon sitter där och kramas, pussas och kelar. Mammas sessa.

Åh, vad skönt det är att när jag ska duscha sen behöver jag inte slåss med blandaren en halvtimma efteråt för att få det någorlunda tätt i kranen.
Världens finaste rörmokare Lina var här innan och fixade det åt oss. Tack fina!
Imorgon bjuder vi på mat. Ska bara komma på vad.
Tricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0