Genomsnitt

Ok, i somras snittade jag per dag ca 8 km med promenader och löpning. Nu har jag gått min första och enda km på EN VECKA! Jag hostar jättemycket nu. Borde inte hostan vara borta vid det här laget?
Fattat inte!
Hade tänkt jobba imorgon men stannar hemma och vilar en sista dag, tror jag behöver en dag till.

Vi har varit på a6 en sväng och köpt vinterskor till Mattias och Nova. Stackars Hannah får inga nya, hon får ärva av sin syster hela tiden, men hon är lika glad för det. Vi fikade och barnen fick leka lite i lekhörnan. Superbra för där är det mjukt och "madrasserat". Vi sa till Hannah att hon skulle passa på att trilla så mycket som möjligt där inne. Fylla kvoten på det mjuka liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0