Full rulle hela dagen

Idag har det inte funnits någon plats för något bloggande. Blir ett litet inlägg från sängen bara.

Upp 05.00, fast ooops, blev visst snooze fram till 05.39. Dusch, kläder, smink, håret -äsch hinner inte med det, tråkig toffs.
Matlådor, macka, vattenflaska. Kissa lotus, 3 tänkta km blev typ 50 meter (kan jag skylla på att han haltar?)
Stämplar in exakt 06.30. Obbar (Har ej glömt j:et utan det var Novas ord för jobbar som liten, ännu mindre än nu alltså -obba).
Utstämpling: 12.35
Läkare: 13.00
Fixa en sak på ryhov: 13.40
Hämtar barnen på dagis: 14.10
Liten "kissa hunden sväng" och tjejerna fick gå själva (påminn mig att ta vagnen nästa gång, envisa ungar... eller jag menar gullefjun).
Nova tog en snabb fika hos Freja på vägen också.
In
Lite fix inne ca 10 min.
Jobbar 16 - 19.30 (trevligt)
20.00 promenad med Lotus, ca 3 km.
21.00 Svinhungrig - äter
21.30 Viker tvätt
22.00 Svarar på lite Mess i soffan
22.30 Lägger mig i sängen och skriver ett kort inlägg på bloggen, som inte alls blev ett kort inlägg.
22.49 (Nu) Postar inlägget och Natti Natti

Tricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0