Det där... det var magiskt.

Jag är verkligen dålig på att fylla på mammaenergi. Men nu har jag varit på massage. Det var magiskt. Känner mig typ lätt.
Önskar jag kunde bli riktigt frisk nu också så jag kan sätta igång och träna igen. 
Återigen tänkte jag skriva att jag har inte tröttnat på att blogga. Det är bara det att när kvällen kommer och man väl har parkerat arslet i "foffan" så är det kört. Om jag varit helt frisk hade jag säkert orkat löpträna och då hade jag definitivt haft mer energi till att t. ex hämta datorn en trappa upp. Men jag är liksom inte frisk, jag får hostattacker som jag nästan kräks av och mina öron är helt igentäppta. Riktigt obehagligt faktiskt.
Promenerade i alla fall. Blev ca 4,5 km med vovve och dubbelvagn efter dagishämtningen. Så det så.

Min hjärna arbetar för fullt hela dagarna. Jag känner mig liksom full av idéer men min kropp orkar inte ta hand om alla. Frustrerande.

Idag SKA jag somna innan 22.30! Jag kommer liksom inte i säng. Finns så mycket att göra och typiskt mig att jag nyss satte  igång en ny maskin tvätt. Hur tänkte jag då? Äsch, det får jag hänga upp imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0