Dagen i bilder

Efter att jag hade jobbat på morgonen så var jag och flickorna i skogen i två timmar. Vi kastade pinnar i bäcken, tittade på djur, plockade kottar och sjöng (vrålade). Vi hittade lite trattkantareller också... eller mycket trattkantareller rättare sagt. Flickorna tröttnar alltid på mamma, jag har en förmåga att kunna plocka svamp i alla evighet.
Det var en supermysig stund med mina juveler.



Hannah råkade ta huset från en snigel så vi byggde ett nytt av kottar




Mina änglar (och Bumblebee)

Jag vill lova att vi har en trött men lycklig hund här i soffan. Lotus fick träffa en brutta idag som är en likadan underbar vovve och som ville leka exakt samma lekar som han. Han har verkligen fått leka som en galning. Underbart att se honom få sån livskvalitet.

 

 
BFF. Hjälps åt att demolera bollen. SÖTT


Sist men inte minst en bild på Hannah med mössan på solhatten. Den fick mamman minsann inte röra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0