Tisdagskväll efter Kräket..

HUA! Den absolut värsta sjukan som finns, magsjukan har nu gått igenom alla i familjen Protiwa mellan lördagsnatt till inatt.
Hannah är dock fortfarande inte redo för dagis så jag får ta en extra VAB-dag med henne imorgon. Då ska vi läsa böcker så det står härliga till för det älskar hon. Jag är så dålig på att sitta ner och läsa böcker med mina barn. Faktum är att jag är dålig på att sitta ner och leka med mina barn över huvud taget. MÅSTE bli bättre på det. Älskar dem så mycket att det gör ont, de är mina änglar.




Är så tagen efter den här sjukan, både psykiskt och fysiskt. Känner mig svag på båda punkter.
Imorgon ska jag ta tag i det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0