Time for bed

Dagen har rusat förbi i ett rasande tempo och det är dags att kasta sig till korgs. Imorgon är det två jobb på raken och efter blir det fredagsmys med familjen.

Har inte somnat förrens efter 03.00 två nätter i rad vilket är ytterst konstigt då jag i vanliga fall  kan somna i praktiskt taget vilken position som helst. Det är inte bara det, sedan magsjukan i början av veckan känner jag inte igen min smak. Jag tycker till exempel att kaffe är äckligt, whats the deal with that liksom?? Är inte heller det minsta sugen på saker som jag i vanliga fall älskar. Fattat inte.
Här kommer min och tjejernas legofigur från leken innan.

Jag tycker det ser ut lite som en gubbe som räcker ut sin blåa tunga. Men det kanske bara är jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0