Nu händer det mycket...

Och det är jätteroligt!
Är bland annat egenföretagare nu. PP NailCare är mitt företagsnamn. Inom kort kommer jag ha en egen hemsida. Hur nu det ska gå med tanke på att jag inte ens hinner uppdatera min privata blogg?
Tur att jag har en älskad make som gillar att pilla med hemsidor. My Love

Om en stund ska jag och min stora Nova åka till a6 och titta på lite nya kläder till henne och eventuellt en kofta till Hannah. Mamma-dotter kvalitetstid = mysigt.

Nova är väldigt intresserad av kläder och speciellt klänningar. Klänningarna i hennes garderob är väldigt somriga och jag tycker inte det passar så bra till årstiden. För att slippa kriget om klänningarna ska jag plocka undan alla somriga kläder och även flytta in alla kläder som är för små till Hannahs garderob. En uppdatering av Novas klädskåp är alltså väääldigt nödvändig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0