Strax tolv

Åh vilken underbar lördagskväll.
Efter att våra underbara prinsessor lagt sig så gick jag en rask promenad med hunden. Sen tog jag på mig de mjukaste av mjuka kläder och gosade ner mig i soffan med vovve. Sov i ca 1,5 timmar och sen fixade jag mig en liten plocktallrik med lax, ostar, ägg och blandade grönsaker och kollade på film. Jag har även fått majoriteten av vår tvätt fixad under kvällen så jag har åtmindstone varit lite duktig.

Hannah är hostig och ordentligt förkyld så hon har sovit lite på mig i soffan medans jag kollade på filmen. Nu ligger hon inne med pappa i datarummet och kollar på hockey och gosar.
Jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Tricia

Åtmindstone?? Haha

2011-12-04 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0